F.A.Q.

Veel gestelde vragen

Kan ik een cadeaubon geven?

Schoonheidssalon Marjolein stuurt desgewenst de cadeaubon toe naar de jarige of jezelf nadat het bedrag is overgemaakt.

Je kunt kiezen voor elk gewenst bedrag of een schoonheidsbehandeling leuk verpakt en uiteraard met heerlijke proefjes.

Lees meer: cadeaubon

Kan ik ook producten bestellen?

Iedereen kan bij ons producten bestellen. Wij werken reeds jaren met de huidproducten die wij aanbieden. Wij zijn precies op de hoogte van de werking daarvan.

Twijfel je of je de juiste keuze maakt in je huidverzorging, app of bel ons geheel vrijblijvend voor een vakkundig advies. Dit kan teleurstellingen voorkomen.

IMG_281106 – 41 68 39 59 of  contact  ons.

Wanneer kan ik de producten verwachten?

De meeste producten hebben wij standaard op voorraad. Wij leveren binnen 5 werkdagen. Wilt je een product op een bepaalde dag geleverd krijgen dan is dit mogelijk in overleg. De dag dat wij de producten verzenden krijg je van ons bericht.

Hoe moet ik betalen?

Als je de producten af komt halen kunt je bij ons contant betalen, pinnen of vooraf per bank. Wanneer je de producten laat verzenden dien je vooraf te betalen.

Kan ik de producten ook op komen halen?

Er bestaat ook de mogelijkheid de producten af te komen halen, hiervoor spreken wij een dag en tijd af. Standaard heeft Schoonheissalon Marjolein de meeste producten op voorraad.

Om teleurstellingen te voorkomen raden wij je aan van te voren even app / telefonisch contact met ons op te nemen.

Kan ik ook advies krijgen voor ik een product koop?

Bij Schoonheidssalon Marjolein werkt een Schoonheidsspecialiste die al meerdere jaren met onze merken werken. Wij kunnen je dus uitstekend adviseren voor het bereiken van een optimaal resultaat. Ook als wij een bestelling binnen krijgen met daarin tegenstrijdige producten nemen wij contact met je op.

Worden er producten teruggenomen?

Als je twijfelt over het juiste product voegen wij een miniatuurtje mits voorradig toe zodat je dit eerst kunt gebruiken om te testen. Producten die aangebroken zijn kunnen wij uit hygiënisch oogpunt nooit terugnemen.

Als je de bestelling geannuleerd heeft kun je de producten in de originele verpakking binnen 7 dagen aan ons retourneren.

De kosten voor het retourneren zijn voor de terugzender.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen zijn mogelijk vanaf € 50,00. Wij bezorgen gratis in Gouda of we berekenen de pakketkosten aan je door.

Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

Bij je eerste bestelling worden o.a. uw naam en adres gegevens gevraagd.

Je gegevens zijn puur voor onze administratie. Ze worden natuurlijk alleen gebruikt voor onze salon zodat wij je goed van dienst kunnen zijn.

Zijn er annuleringskosten wanneer ik binnen 24 uur mijn afspraak afzeg?

Afspraken die niet door kunnen gaan minimaal 24 uur van te voren af bellen.
Anders wordt er 50% van de behandelingskosten in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd. Bedankt voor je begrip. Lees ook onze algemene voorwaarden.

Waar kan ik de algemene voorwaarden lezen?

De algemene voorwaarden kun je hier lezen.

Waar kan ik de Persoonsgegevens & privacy lezen?

De Persoonsgegevens & privacy  kun je hier lezen.

Schoonheidssalon Marjolein Duijnstee