F.A.Q.

Veel gestelde vragen

Kan ik een cadeaubon geven?

Schoonheidssalon Marjolein stuurt desgewenst de cadeaubon toe naar de jarige of uzelf nadat het bedrag is overgemaakt.

U kunt kiezen voor elk gewenst bedrag of een schoonheidsbehandeling leuk verpakt en uiteraard met heerlijke proefjes.

Lees meer: cadeaubon

Kan ik ook producten bestellen?

Iedereen kan bij ons producten bestellen. Dit kan hier. Wij werken reeds jaren met de huidproducten die wij aanbieden. Wij zijn precies op de hoogte van de werking daarvan.

Twijfelt u of u de juiste keuze maakt in uw huidverzorging, bel ons geheel vrijblijvend voor een vakkundig advies. Dit kan teleurstellingen voorkomen.

IMG_281106 – 41 68 39 59 of  contact  ons.

Wanneer kan ik de producten verwachten?

De meeste producten hebben wij standaard op voorraad. Wij leveren binnen 5 werkdagen. Wilt u een product op een bepaalde dag geleverd krijgen dan is dit mogelijk in overleg. De dag dat wij de producten verzenden krijgt u van ons een mail.

Hoe moet ik betalen?

Als u de producten af komt halen kunt u bij ons contant betalen, pinnen of vooraf per bank. Wanneer u de producten laat verzenden dient u vooraf te betalen.

Kan ik de producten ook op komen halen?

Er bestaat ook de mogelijkheid de producten af te komen halen, hiervoor spreken wij een dag en tijd af. Standaard heeft Schoonheissalon Marjolein de meeste producten op voorraad.

Om teleurstellingen te voorkomen raden wij u aan van te voren even telefonisch contact met ons op te nemen.

Kan ik ook advies krijgen voor ik een product koop?

Bij Schoonheidssalon Marjolein werkt een Schoonheidsspecialiste die al meerdere jaren met onze merken werken. Wij kunt u dus uitstekend adviseren voor het bereiken van een optimaal resultaat. Ook als wij een bestelling binnen krijgen met daarin tegenstrijdige producten nemen wij contact met u op.

Worden er producten teruggenomen?

Als u twijfelt over het juiste product voegen wij een miniatuurtje mits voorradig toe zodat u dit eerst kunt gebruiken om te testen. Producten die aangebroken zijn kunnen wij uit hygiënisch oogpunt nooit terugnemen.

Als u de bestelling geannuleerd heeft kunt u de producten in de originele verpakking binnen 7 dagen aan ons retourneren.

De kosten voor het retourneren zijn voor de terugzender.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestelling mogelijk vanaf € 50,00. Wij bezorgen gratis in Gouda of we berekenen de pakketkosten aan u door.

Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

Bij uw eerste bestelling worden o.a. uw naam en adres gegevens gevraagd.

Uw gegevens zijn puur voor onze administratie. Ze worden natuurlijk alleen gebruikt voor onze salon zodat wij u goed van dienst kunnen zijn.

Zijn er annuleringskosten wanneer ik binnen 24 uur mijn afspraak afzeg?

Afspraken die niet door kunnen gaan minimaal 24 uur van te voren af bellen.
Anders wordt er 50% van de behandelingskosten in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd. Bedankt voor uw begrip. Lees ook onze algemene voorwaarden.

Waar kan ik de algemene voorwaarden lezen?

De algemene voorwaarden kunt u hier lezen.

Waar kan ik de Persoonsgegevens & privacy lezen?

De Persoonsgegevens & privacy  kunt u hier lezen.

Schoonheidssalon Marjolein Duijnstee